Avatar billede swil Nybegynder
03. marts 2006 - 09:07 Der er 1 løsning

Hvordan undgår man tidligere søgeord vises

På Internettet i f.eks. google, vises alle søgeord man tidligere har søgt på og som begynder med det bogstav man har indtastet. Det gælder også i mange andre felter på nettet, skriver man første bogstav vises alle ord der begynder med det bogstav.

Hvordan sletter man tidligere brugte søgeord eller andre ord der har været indtastet i felter på nettet?
Avatar billede swil Nybegynder
03. marts 2006 - 09:24 #1
Fandt selv svaret her: http://www.eksperten.dk/spm/542023