Avatar billede para7 Nybegynder
02. marts 2006 - 10:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

At få vist hvad Google har indexeret

Hvis jeg søger som "og site:mitsite.dk" får jeg tilnærmelsesvis alle sider vist. Men sider hvor der ikke står "og" bliver ikke vist. Er der et tegn, der kan bruges eller andre tricks for at få vist, hvad Google har indexeret?
"* site:mitsite.dk" dur fx ikke.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. marts 2006 - 10:50 #1
Kan du ikke bruge "site:mitsite.dk"
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. marts 2006 - 10:53 #2
Du kan ikke "få at vide" hvad google har indexiseret, men du kan selv se det i din web server log.

Googles robot præsenterer sig selv som googlebot og du kan i loggen se hvilke sider den har set (hvis du har en ordentlig brugbar web statestik til rådighed)
Avatar billede para7 Nybegynder
03. marts 2006 - 10:40 #3
Ok så :) Det ville nu elleres være smart om der var et wildcard tegn.
Avatar billede para7 Nybegynder
03. marts 2006 - 11:01 #4
Hov. Hvis jeg søger med
"* *" site:bedrehelbred.dk
får jeg 12 resultater. Hvis jeg søger med
og site:bedrehelbred.dk
får jeg kun 9. Så må det da virke med wildcards. Måske kun til en vis grad.
Avatar billede para7 Nybegynder
03. marts 2006 - 11:06 #5
hmortensen
Jeg har prøvet med dit forslag. Men det giver flere resultater med "* *"
Fx hvis jeg søger som
"* *" site:noniportalen.dk
får jeg 99 resultater. Hvis jeg søger med
site:noniportalen.dk
får jeg kun 87 resultater.
Avatar billede para7 Nybegynder
03. marts 2006 - 11:11 #6
Der skal bare være to stjerner mellem to gåseøjne. Søger jeg fx alene med
"**"
får jeg sådan ca. 23 miliarder resultater:
Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 23.450.000.000 for "**". (0,31 sekunder)
Avatar billede para7 Nybegynder
03. marts 2006 - 11:19 #7
Søgning med "og" giver flere ordentlige resultater. Vil eksperimentere lidt med en søgekombination senere.
Avatar billede para7 Nybegynder
03. marts 2006 - 11:21 #8
Det kan nu godt være at hmortensen har ret. At man ikke skal bruge noget.