Avatar billede bri2004 Nybegynder
28. februar 2006 - 11:39 Der er 1 kommentar

Balanced scorecard lignende rapporter

jeg er ved at et værktøj til generering af nogle balanced scorecard lignende rapporter. Helt elementært er det regnskabstal der skal rapporteres som grafik for ikke regnskabskyndige. Vi vil MEGET gerne kunne præsentere tallene som "speed-o-metere" hvor "skiven" bag viseren er rød, gul eller grøn og hvor viseren peger på en definerbar skala. Selve "speed-o-meteret" kunne sagtens være en gif eller lign. Men jeg mangler viseren...
INDEN jeg går i gang med at opfinde den dybe tallerken og lave alt dette, vil jeg høre: findes der nogen der har lavet dette før mig, og som har lagt det på nettet til fri (gratis) download? Evt som et modul, VBA kode eller ActiveX?
Avatar billede znogen Nybegynder
02. juni 2008 - 22:18 #1
det ville jeg også godt høre om