Avatar billede fqthjoe Nybegynder
26. februar 2006 - 17:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

navngive sider

hej,
er det muligt at navngive sider i word2003.
så de f.eks. hedder, jan, feb,....  istedet for 1,2,3..
vh
thjoe
Avatar billede supertekst Ekspert
26. februar 2006 - 18:16 #1
Det tror jeg ikke - idet der kun er de viste muligheder når du ser på "Format" under indsæt Sidetal.

Hvad vil du anvende månederne til?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
26. februar 2006 - 20:40 #2
månederne var bare et eksempel. Det var fordi jeg har en masse sider, hvor hver side referer til en bestemt dato. f.eks. side svarer til 1-1-05 og side2 svarer til den 5-1-05.  Så var det lettere, når jeg skulle "gå frem til en side", at kunne vælge "5-1-05" istedet for side2, som ikke siger så meget.
Avatar billede supertekst Ekspert
27. februar 2006 - 08:55 #3
Ok - så vil jeg foreslå at du pr. side sætter en overskrift med datoen (f.eks.typografien Overskrift 1) og så opbygger en indholdsfortegnelse på side 1 - så kan du fra denne direkte "hoppe" til den pågældende dato/side - hvis dette var meningen?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
27. februar 2006 - 22:03 #4
ok. tak for ideen. Jeg laver det i excel istedet, og navngiver ark'ene istedet.