Avatar billede madsenfover Nybegynder
23. februar 2006 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Siemens SX1 - Ringetoner

Jeg har købt mig en Siemens SX1 mobiltelefon, mit problem er at jeg ikke kan modtage, eller ændre et musiknummer til at blive til ringetone.
Er der nogen som kender dette problem, eller endnu bedre svaret på det ??
Avatar billede enriko Nybegynder
25. februar 2006 - 02:43 #1
kan du ikke modtage en mp3 på din tlf? eller en lyd file?

du burde da kunne vælge den som ringetone. jeg har læst manulen lige nu og fandt ikke rigtig noget  angående vælge en lyd file som ringetone.

men du kan måske prøve at gå ind i indstillinger og tryk på ringetoner og så se om du kan vælge andet end en de  sædvenlige ringetoner.
Avatar billede madsenfover Nybegynder
26. februar 2006 - 17:43 #2
Der findes ikke noget under instillinger, ang. ringetoner,
ej heller under lyd, hvor alle ringetonerne er.
Avatar billede enriko Nybegynder
28. februar 2006 - 17:57 #3
kan desværre ikke komme med flere tips sorry