Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. februar 2006 - 20:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

linkpartner søges (minimum PR2 - Har selv PR4)

Hej

Har du website med minimum 2 i pagerank, så vil jeg gerne bytte link(s) fra website med PR4

Skriv til linkbytte(snabel-a)cingular-ringtone.com
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2006 - 14:43 #1
Hvilket website taler vi her om?
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2006 - 14:45 #2
Jeg er muligvis interesseret med www.notenet.dk (PR2), men indholdet og målgruppen skal helst være relevant. :)
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2006 - 22:34 #3
Du kan smide mig en mail på ab@notenet.dk hvis det har interesse.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
28. februar 2006 - 13:36 #4
Har sendt en mail.
Det kunne måske misforståes at det er cingular-ringtone.com som der gives link fra, men det er det ikke....
Er faktisk meget overrasket over der ikke er kommet flere henvendelser
Avatar billede nickern Nybegynder
02. marts 2006 - 15:08 #5
vil gerne have et link til dit site før jeg træffer en beslutnig.

evt. kontakt mig på info(at)shoplisten(dot)dk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. september 2006 - 09:18 #6
lukker