Avatar billede Per Schultz Nybegynder
20. februar 2006 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug af Pear HTTP_Download

Jeg ønsker at downloade resultatet af en søgning med HTTP_Download UDEN først at gemme resultatet i en fil. Kan nogen hjælpe mig med de nødvendige statements ? Jeg kan anvende HTTP_Download så langt at jeg godt kan finde ud af at downloade en fil. Resultatet der skal downloades haves i et array på følgende form:

$poster=mysql_query($sql) or die(mysql_error());

hvor $sql naturligvis indeholder mit SQL-statement til databsen
Avatar billede Per Schultz Nybegynder
21. februar 2006 - 22:30 #1
Problemet er løst - jeg fandt selv svaret - sagen lukkes.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2006 - 21:30 #2
Måske du kunne fortælle hvordan, du løste det?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2006 - 21:30 #3
Så andre kunne få glæde af dit resultat :)

(Og smid self. selv et svar :)
Avatar billede Per Schultz Nybegynder
02. maj 2006 - 22:24 #4
Et lidt simpel løsning men det virker: Jeg danner først et Array med alle posterne og det downloader jeg så.

Men det var spildt ulejlighed, min udbyder understøtter ikke Pear.