Avatar billede doublejoble Praktikant
20. februar 2006 - 17:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

adsl hopper af

Jeg har et 2 mbit abb. hos cybercity med en Zyxel 660R router.
Routeren hopper af hele tiden, selv når jeg prøver at køre den udenom mit skillefilter og tager alle telefonerne af.
Nu står der heller ingenting som DNS server i routeropsætningen mere og det mener jeg der gjorde før.
Er der nogen, som har nogen erfaring med cybercity forbindelser som hopper af og
Er der nogen der ved, hvad der skal stå som Dns server i routeren??
Avatar billede oz2kas Nybegynder
20. februar 2006 - 18:26 #1
pri: 212.242.40.3
sek: 212.242.40.51

Har du prøvet at nulstille routeren?
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_p660r/generel_nulstilling/
Avatar billede doublejoble Praktikant
20. februar 2006 - 20:07 #2
tak for dns adresserne - jeg taster dem ind.

Nulstilling - ja, sådan ca. 100 gange :-)
Avatar billede doublejoble Praktikant
01. marts 2006 - 00:08 #3
Tak for dns adresserne.

Jeg fik det aldrig til at virke og har afbrudt min adsl hos cybercity.
Nu prøver jeg hos tdc.
læg et svar, så giver jeg point.
Avatar billede oz2kas Nybegynder
01. marts 2006 - 20:37 #4
Du har ikke prøvet at få en ny router fra CC, jeg har oplevet en del problemer med de zyxel routere :-/

Behold du bare dine points selv - Ellers tak :-)
Avatar billede doublejoble Praktikant
01. marts 2006 - 21:07 #5
jo, jeg har haft 4 router..
3 zyxel 650 og 1 660...
Tak for hjælpen..