Avatar billede laurids Nybegynder
18. februar 2006 - 19:23 Der er 5 kommentarer

Ingen rigtig fuld skærm i WMP

Jeg har en bærbar DELL Inspiron 8600 med wide screen som jo skulle være fin at se dvd på, men når jeg spiller en DVD fylder den overhovedt ikke skræmområdet ud, der er ca 3 cm sort kant i hver side. Jeg har prøvet at spille den samme dvd på en anden dell (uden widescreen) og der fylder den helt ud. Jeg synes jeg har været igennem alle instillingsmulighedder men der er intet der hjælper.
HVAD ER DER GALT
MVH Laurids J. Hassing
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2006 - 19:36 #1
Hvis du bruger BSPlayer, kan du bruge menuen Video > Pan > Custom og derefter selv vælge størrelsen på billedet.

BSPlayer: http://www.bsplayer.org/

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2006 - 19:38 #2
BSPlayer kan klart anbefales, da denne har bedre funktioner, og er nemmere at bruge, end Windows Media Player.

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2006 - 19:41 #3
Media Player Classic er også en mulighed..

Media Player Classic: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=82303

/theSurfer
Avatar billede laurids Nybegynder
18. februar 2006 - 19:50 #4
Tak for der hurtige svar men jeg ville jo gerne vide hvad jeg skulle gøre for at få WMP til at safspill i rigtig fuldskærm
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. februar 2006 - 20:06 #5