Avatar billede struck Nybegynder
18. februar 2006 - 14:55 Der er 1 løsning

Nedtællingsur som kan vise timer:minutter:sekunder

Hejsa Eksperter

På en hjemmeside skal jeg bruge et nedtællingsur som viser timer, minutter, sekunder og eventuelt millisekunder i følgende format.
Timer:minutter:sekunder:millisekunder
Nedtællingsuret behøver ikke at kunne tage mere end 24 timer og skal starte nedtællingen når siden bliver loadet. Antallet af timer, minutter, sekunder skal være fast og skal kun kunne ændres, hvis html-koden ændres. Standard nedtællingstiden skal være 4 timer.
Jeg har kigget rundt blandt spørgsmålene på eksperten.dk, men ikke rigtigt kunne finde noget brugbart – muligheden for at jeg har overset noget vil jeg dog ikke benægte... :)
Endvidere vil jeg gerne pointere at jeg ikke har den store viden indenfor kodning, så hvad nogle måske finder åbenlyst, er måske græsk for mig.

Håber at der er et par behjælpsomme sjæle herinde. På forhånd mange tak.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
18. februar 2006 - 15:23 #1
Hvad med den her (hvis dagene fjernes): http://www.jracademy.com/~jtucek/java.html (3 felt)
Vær opmærksom på, at når det afvikles på klientes computer, så er det også hans tid, som der tælles efter.