Avatar billede proviben Novice
17. februar 2006 - 12:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webhoteludbyder med mod_rewrite

Hvilke danske webhoteludbyder tilbyder mod_rewrite ?
Avatar billede espersen Novice
17. februar 2006 - 13:04 #1
mener webhosting.dk har det
Avatar billede webt Nybegynder
17. februar 2006 - 14:58 #2
jeg vil sige det sådan her:

har ikke oplevet en apache/linux udbyder som ikke har tilladt mod_rewrite, et par stykker som jeg bruger det hos lige pt:

unoeuro.com
danhost.dk

Mvh
Martin
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. februar 2006 - 20:31 #3
www.b-one.net har ikke i følge deres support :)
Avatar billede proviben Novice
18. februar 2006 - 10:09 #4
Ok, - det vil jeg så undersøge nærmere.

For point, så smid venligst et svar: espersen, webt, triple-x
Avatar billede webt Nybegynder
18. februar 2006 - 10:14 #5
Oki her kommer et svar...

Fortsat god dag, kan varmt anbefale unoeuro.com billigt og effektivt

Mvh
Martin
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
18. februar 2006 - 10:20 #6
B-one har det.....jeg bruger mod rewrite på alle mine hoteller under b-one.

Skal du have fikset problemet "med www" og "uden www" samt 401 sider?
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. februar 2006 - 10:40 #7
Roscoe27 -er du sikker, jeg snakkede med deres support for at undersøge det og der fik jeg at vide de ikke havde.

Men ja jeg stoler ikke altid helt på deres support

Jeg skal ikke have point
Avatar billede roscoe27 Nybegynder
18. februar 2006 - 10:47 #8
Jeg er 99% sikker..nedestående snippet er fra min .htaccess fil:

"RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^mit-domæne.dk$
RewriteRule ^(.*) http://www.mit-domæne.dk/$1 [L,R=301]

ErrorDocument 404 http://www.mit-domæne.dk"

Det er i hvert fald, hvad jeg forstår ved mod rewrite..?

/ Claus
Avatar billede proviben Novice
18. februar 2006 - 11:07 #9
I mit tilfælde skal jeg blot oprette nogle virtuelle biblioteker ud fra en dynamisk streng.

I øvrigt så er der en del oplysende eksempler her: http://www.webmasterworld.com/forum92/
Avatar billede webt Nybegynder
18. februar 2006 - 11:52 #10
Du har helt ret i at den kode er mod_rewrite roscoe27 altså de første 3 linie, det kan jo være de ikke engang selv har styr på hvad det er hos b-one... har ført været udsat for webudbydere der hverken har vist hvad mod_rewrite eller endda htaccess var selvom de kørte med apache... skræmmende :D
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. februar 2006 - 13:02 #11
Jeps det ser ud til de har mod_rewrite hos b-one, men som Webt siger så er deres support ikke helt optimalt.

Tak for opklaringen.