Avatar billede tommyjunge Nybegynder
16. februar 2006 - 16:34 Der er 5 kommentarer

Procedure indgangspunktet har en fejl.

Når jeg tænder for PCen dukker der et popop op med følgende tekst.

Prodedure indgangspunktet Get Tekstextent point,blev ikke fundet i DLL-Biblioteket,MSDART .DLL.

Den dukker op ibegyndelsen når jeg er kommet igennem til skrivebordet og er næsten ikke til at fjerne.
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2006 - 19:56 #1
Citat halifax:

Du kan prøve den "bløde" løsning med at reparere XP filer. Hav din XP cd i drevet, klik Start -> Kør og udfør kommandoen sfc /scannow
Sfc = System File Checker.

Eller den mere hårde metode med en repair af XP instalationen.
Den gængse vejledning på Eksperten til dette er:
Repair af WinXP

1. Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP CD. Husk at i Bios skal stå First bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2. Springe det første tilbud om Repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstallation)

3. Nu kan der vælges, hvilket drev den nye installation skal ligge på, og her er det som regel drev C.

4. Nu fortæller den, at der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5. Der laves nu en helt ny installation, men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrivebord intakt. Men nu skulle gerne være sluppet for alle fejl og mangler.

7. PS - husk at have din CD-Key klar, denne skal bruges da det jo er en "nyinstallation".

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341
..............................................................

Sørg for efterfølgende at få Windows Updates på plads igen.
Avatar billede huset Praktikant
16. februar 2006 - 19:57 #2
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2006 - 08:23 #3
Har du brug for mere hjælp?
Avatar billede huset Praktikant
24. februar 2006 - 09:13 #4
Tid til feedback?
Avatar billede huset Praktikant
03. marts 2006 - 18:11 #5
Tid til feedback?