Avatar billede it-consulting-dk Nybegynder
16. februar 2006 - 14:17 Der er 5 kommentarer

Kunder med posteringer

Kan man flytte posteringer, hvis man nu har en kunde der er oprettet to gange og har posteringer på begge sine opretterlser, det vil jo være rart at have alt samlet på et kundenr?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2006 - 15:21 #1
Nej du kan kun lave omposteringer
Avatar billede mariaf Juniormester
16. februar 2006 - 17:32 #2
En hvilken som helst forhandler har normalt et lille program liggende til det formål, hvis det er C5 eller XAL. Er typisk ikke særligt dyrt
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2006 - 22:31 #3
Mariaf>...Det er faktisk ikke almindeligt at man lægger svar - før spm.stilleren beder om det
Avatar billede mariaf Juniormester
16. februar 2006 - 23:02 #4
Øh?? Jeg har været med i 4-5 år, og den har jeg aldrig hverken set eller hørt før. Og jeg svarer konsekvent hver gang, og har altid gjort det. Et svar er et svar, og kan spørgeren bruge det, så sker det at man får point - og sommetider ikke.
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
18. februar 2006 - 09:25 #5
ibtage - det er rent vrøvl - selvfølgelig svarer man hvis man kan og mariaf' svar er et svar :)