Avatar billede roenving Novice
14. februar 2006 - 12:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Pro er forsvundet

Endnu en af dem, der har mistet et sikkert pro-abbonnement, som jeg jo har haft siden jeg kunne få det !-)

-- og med det in mente, er det absolut uforståeligt, at det skulle være muligt at miste det, da vi jo som bekendt alle fik en ekstra måned eller 2 i forbindelse med det store nedbrud ...

-- jeg har derfor de sidste mange måneder haft Pro til gode i op til 1½ måned fremad ...

Da der jo så et problem (med sessions ?-) omkring den 1. februar, er det jo højst sandsynligt, at det cron-job (regner jeg med !-), der opdaterer, ikke har kørt som det skulle, så det bør simpelthen køres manuelt, eller også skal en eller anden tage listen over de 100 mest scorende i januar og forlænge dem med en måned manuelt !o]
Avatar billede roenving Novice
14. februar 2006 - 12:28 #1
... jo så var et ...
Avatar billede huset Praktikant
14. februar 2006 - 12:29 #2
Flere herfra har mailet E, og dagen efter var man pro igen :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. februar 2006 - 12:31 #3
Ditte men mon ikke det kommer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. februar 2006 - 12:48 #4
Mit pro er automatisk kommet igen!
Avatar billede roenving Novice
14. februar 2006 - 12:55 #5
-- jeg mailede dem også før weekenden, men da jeg nu begyndte at få tåbelige reklamer i mails, blev det jo alvor !-)

-- og så kunne det være, at udvikleren kunne få en ide fra min forståelse af problematikken !o]
Avatar billede nva Praktikant
14. februar 2006 - 13:05 #6
Jeg har mailet i sidste uge - ingen response.
Avatar billede kenp Novice
14. februar 2006 - 22:19 #7
brug denne der gik 1 dag så havde vi vores pro tilbage. http://www.eksperten.dk/support/?action=support
Avatar billede roenving Novice
14. februar 2006 - 22:30 #8
Brugte jeg i torsdags netop pga. de skriverier, der var der !-)
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2006 - 08:23 #9
nååå kunne man jo ikke vide :) du har fået det inddraget fordi at du er co.....
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. februar 2006 - 11:05 #10
Jeg måtte skrive 2 gange (på det link som kenp henviser til), så lykkedes det at få mit pro-medlemsskab retur :-)
Avatar billede roenving Novice
15. februar 2006 - 12:45 #11
Tjah, så der det ud til at jeg har fået den tilbage, men hamrende irriterende at en hel dags mails nu ikke kan søges på !-)
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2006 - 13:04 #12
ej mangler du 100 mails til din samling (ud af 25000?)
Avatar billede roenving Novice
15. februar 2006 - 13:19 #13
Ja, det er jo en katastrofe (og tallet er efter alle solemærker at dømme på langt over det dobbelte !-)
Avatar billede kenp Novice
15. februar 2006 - 14:31 #14
*GH*
21. februar 2006 - 23:46 #15
Hmmm...

... her til aften har jeg for TREDIE gang indenfor ~10 dage klaget min nød om det samme via http://www.eksperten.dk/support/?action=support ...
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2006 - 23:56 #16
min er kommet tilbage helt automatisk, uden at jeg behøvede at kontakte