Avatar billede jet Nybegynder
14. februar 2006 - 09:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rulleskøjtelogo

Hej!
Jeg har brug for et logo til vores rulleskøjteklub, som hedder Esbjerg Inliner Club, forkortet til EIC, hjemmeside www.esbjerginlinerclub.dk. Jeg vil gerne have det i enfarvet, til at trykke på klubtrøjer, lille foran på brystet, og stort bagpå, hvor hjemmesideadressen er med. Vi kører på speedskøjter, så der må gerne være lidt fart over det, tanken er at det også skal bruges på hjemmesiden. Jeg har selv bakset lidt med det, men det er for svært for en der ikke lige har det der grafiske blik for sagen. Min grundlæggende ide, er at skrive EIC i en "støvleform" som på logoet i www.fivespeed.biz og så sætte 5 hjul under, og derefter skrive hjemmesideadressen i en bue ovenover. Jeg kan bare ikke få det til at se ordentligt ud.
Jeg giver 200 point, da jeg har nok af dem, og ingen penge i klubkassen.
Vnlig hilsen
Jesper
Avatar billede weblex Nybegynder
14. februar 2006 - 20:55 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
15. februar 2006 - 03:01 #2
Forslag fra mig også:
http://www.nicolin.dk/div/eic.htm
Avatar billede jet Nybegynder
15. februar 2006 - 07:27 #3
Et fantastisk flot logo, jeg tror vi vil bruge det nederste. Kan du evt. sende mig en skalerbar version i et PNG, eller JPG format? Og selvfølgelig point herfra. jta@esenet.dk
Avatar billede jet Nybegynder
15. februar 2006 - 07:32 #4
Undskyld weblex, jeg fik ikke skrevet en kommentar til dig, det skal du selvfølgelig have, med det arbejde du har lagt i det. Støvle og hjul er ikke i proportion til hinanden, som på en speedskøjte, hvilket gør at den ikke har fart over feltet. Vi vil sikkert have et unikt design med din løsning, men vi vil også høste bemærkninger om at det ikke ligner, inlinerløbere er fagidioter der går op i detaljer.
Tak for indsatsen
Jesper
Avatar billede miss-g Seniormester
15. februar 2006 - 12:32 #5
Tak for point. Man kan altså ikke scalere hverken png eller JPG. Det skal være eps eller .ai (Illustrator fil).
Avatar billede jet Nybegynder
15. februar 2006 - 12:39 #6
Har du fået min mail? Har sendt via din hjemmesides kontaktinfo. Har lige sendt videre til et par andre, og de er ved at gå i gulvet af begejstring. Måske skal jeg hellere bede om at få det i en lidt større version?