Avatar billede -maverick- Nybegynder
12. februar 2006 - 19:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Uafsluttede spørgsmål

Jeg har fået kritik for, at jeg har mange uafsluttede spørgsmål. Men jeg har mange spm., hvor der kun er kommet kommentarer. Jeg har så selv posted et svar og accepteret det for at afslutte spørgsmålet. Men det virker tilsyneladende ikke. Hvad forventes der, at man skal gøre?
Avatar billede mugs Novice
12. februar 2006 - 19:14 #1
Du hasr 36 åbne spørgsmål og det er klart for mange. Hvis du ikke får brugbare svar indenfor et par dage vil jeg mene, at du sagtens kan tillade dig at tage point selv, men kun hvis du lægger et forklarende svar.

Om der en teknisk fejl der forhindrer dig i dette ved jeg ikke.
Avatar billede -maverick- Nybegynder
12. februar 2006 - 19:20 #2
Det virker ikke. Jeg har prøvet mange gange nu. Jeg kan jo af gode grunde ikke selv give forklarende svar. Mener du en standard formulering om, at jeg nu selv har posted et "ikke svar" som svar for at lukke spørgsmålet?
Avatar billede -maverick- Nybegynder
12. februar 2006 - 19:24 #3
Der må være tale om en fejl. Jeg har nu accepteret svaret i spørgsmålet "At brænde en CD" mange gange, men spørgsmålet fremstår stadig på listen som uafsluttet. Hvad pokker skal jeg gøre? Kan man slette spørgsmålet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. februar 2006 - 19:27 #4
Brugernavn -maverick-
Point 7.435
Placering 5495
Karma
Oprettet søndag, 12. november 2000, kl. 11:57

Det burde absolut IKKE være nødvendigt, men her er en vejledning til NYE brugere af eksperten: http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede -maverick- Nybegynder
12. februar 2006 - 19:34 #5
"Hvordan lukker man sit spørgsmål?
Et spørgsmål er lukket når der er lagt et svar, som er blevet accepteret af ham der oprettede spørgsmålet. Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette."

Det er jo det, jeg har gjort hele tiden (det fremgår jo også af spørgsmålene, at jeg selv har postet svar), og det virker ikke!
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2006 - 19:43 #6
Spørgsmål vedr. eksperten er gratis.

Derfor kan du prøve at smide et svar selv i dette spørgsmål. Marker derefter dit navn (det bliver blåt) og tryk Accepter.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2006 - 19:47 #7
Det ser da ud til at du har fundet ud af det.
Nu er der "kun" 22 spørgsmål der står åbne.

Husk lige at det er rimeligt populært at give folk point for den tid de har brugt. Point tages kun selv hvis der ikke er kommet noget brugbart.
Avatar billede -maverick- Nybegynder
12. februar 2006 - 21:02 #8
X
Avatar billede -maverick- Nybegynder
12. februar 2006 - 21:04 #9
Jeg kunne aldrig drømme om at tage point selv, hvis en anden har markeret et svar. Jeg er her for at få gode råd, som jeg er meget taknemmelig for.

Jeg har nu accepteret mit eget svar i denne tråd, som det også fremgår umiddelbart ovenfor i højre kolonne. Men tråden står stadig markeret som ubesvaret med grøn farve!
Avatar billede ladyhawke Novice
12. februar 2006 - 21:06 #10
vent lidt og tjek status igen, point fordeles i hvert fald med lidt forsinkelse, så mon ikke det også kan gælde spørgsmålsstatus
Avatar billede mugs Novice
12. februar 2006 - 21:07 #11
Spørgsmålet er nu med et accepteret svar fra maverick og dermed lukket.
Avatar billede -maverick- Nybegynder
12. februar 2006 - 21:13 #12
Godt.