Avatar billede patrion Nybegynder
12. februar 2006 - 10:09 Der er 1 løsning

Tillade bestemte side på Lavasoft Adwatch.

Hej
Bruger Adwatch muligheden på mit adware se software.
Men kan ikke forstå hvordan jeg får den til og tillade bestemte popups.
F.eks denne: http://spil.tv2.dk - TV 2 Spil - Spillekrogen - Microsoft Internet Explorer
Hvis jeg vil bruge denne site må jeg først deaktive adwatch.
Kan nogen give et forslag til hvad jeg skal gøre.
Kan ikke finde noget steder hvor jeg kan indlæse bestemte side som den skal tillade at vise.
Venlig hilsen
Avatar billede patrion Nybegynder
12. februar 2006 - 10:53 #1
Lukker
Fundet svar på anden site.
Måske andre kan have glæde at denne.

hej hadsund.
Jeg har fundet denne side jeg ved ikke om det kan hjælpe dig med dit problem http://www.lavasoftusa.com/support/faq/
Men cirka midt på siden stå der noget om tilladelse af popupvinduer.
Med venlig hilsen newbie

--------------------------------------------------------------------------------
NOD32 antivirus system.sunbelt kerio personel firewall.ewido anti-malware.webroot spysweeper.

--------------------------------------------------------------------------------
Rettet af - newbie den 12/02/2006 10:49:01

Venlih hilsen
Jan