Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2006 - 12:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dele trådløs forbindelse mellem computere

Hej!

Jeg er havnet i den uheldige situation at kablet ned til min kælder er røget sig en tur. Jeg har i hele huset en trådløs netværksforbindelse, som jeg nu gerne vil have glæde af i kælderen...

Jeg har en bærbar computer med både trådløst og kablet netværkskort, mens min stationære kun har kablet netværkskort.

Jeg vil derfor høre om det er muligt at dele forbindelsen mellem de to computere således at den bærbare fungerer som trådløst netværkskort for den stationære computer.
Avatar billede fun22 Nybegynder
09. februar 2006 - 12:45 #1
Det nemmeste ville være at sætte et trådløst netkort i den stationære. F.eks. som dette:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38373
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2006 - 12:49 #2
Mit spørgsmål lød ikke på hvorvidt det ville være lettere at sætte et trådløst netværkskort i.

Da dette ikke skal være en permanent løsning, har jeg ikke i sinde at gå ud og købe et trådløst netværkskort til min stationære computer.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2006 - 18:43 #3
lukker