Avatar billede bianchimartin Nybegynder
08. februar 2006 - 22:12 Der er 3 kommentarer

printer defekt

jeg har en printer epson stylus c42ux som lige har rundet de 2 år og pludselig da jeg skal til at printe skriver den at der er fejl..den skriver " parts inside your printer require maintenance or replacement".er der nogen der ved om man selv kan løse problemet da det vist ikke kan betale sig at sende en printer til 500kr på værksted...det virker for mig som om det er noget man har kodet ind i printeren da der jo lige er gået 2 år..
Avatar billede bredker Nybegynder
08. februar 2006 - 22:18 #1
prøv at skille den af , og se om du ka finde noget der ikke ser normalt ud
selv om du finder fejlen , er det ikke engang sikkert det kan betale sig at købe den ene reservedel , men der sker jo ikke noget ved at prøve selv først
Avatar billede bianchimartin Nybegynder
13. februar 2006 - 09:08 #2
har prøvet at skille den ad men kan ikke se nogen fejl eller noget der er slidt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
23. februar 2006 - 10:47 #3
Så kan det desværre nok ikke betale sig at gøre så meget ved den. Havde det været en større model, kunne man have overvejet det. Men under alle omstændigheder er det nok lettest og billigst at købe en ny...

Selv hvis det er noget så simpelt som et printhoved der er defekt, vil det næsten være billigere at købe en ny...

Og det er jo desværre de omstændigheder der er, når man kører "billigprintere". Men så kan man trøste sig med at man får noget nyere teknologi i stedet...