Avatar billede bakkers Nybegynder
08. februar 2006 - 21:17 Der er 4 kommentarer

Sælger søges

Vi er en mindre nystartet EDB virksomhed som tilbyde webmoduler til autobranchen. Vi er 2 ejer i firmaet og mangler en 3 mand som skal være god til salg og marketing.

For mere info om hvad vi laver samt kontakt oplysninger se www.trafficmanagement.dk.
Avatar billede huset Praktikant
12. februar 2006 - 17:48 #1
Er der penge indskud som et krav?
Avatar billede bakkers Nybegynder
12. februar 2006 - 21:53 #2
Nej det er ikke et krav fra vores side at personen skal gå ind som medejer.
Hvordan evt. aflønningen eller medejerskab skulle være, er noget vi i fællesskab kan finde frem til.
Avatar billede nickern Nybegynder
24. marts 2006 - 13:47 #3
Er der aldersgrænser?
Og er det fuldtid/deltid/fritid?
Er det fast løn eller procenter af salg?
Og hvad skal man sælge?
Skal de 3 personer sørge for online eller IRL salg/marketing?
Avatar billede bakkers Nybegynder
27. april 2006 - 19:55 #4
Nej der er ikke en aldersgrænse.
Det er i første omgang fritidsarbejde.
procenter af salg er det eneste vi kan tilbyde til at starte med, eller evt. være medejer i firmaet.
Du skal sælge webmoduler til autobranchen, se evt. hjemmesiden www.trafficmanagement.dk men derudover også programmering af hjemmesider.
Jeg kan se at jeg ikke fik skrevet rigtig i starten hvor mange vi søger. Det jeg mente var en 3. mand. og ikke 3 mand :)