Avatar billede cygnet Praktikant
08. februar 2006 - 20:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Har du produktet? Jeg har shoppen

Igennem de sidste 15 måneder har jeg kørt www.jonsen.dk/jonsen sammen med en guldsmed i Birkerød.

Jeg synes det nu er på tide at kigge efter en ny produkt gruppe at sælge, men mangler kontakter til en med det rette produkt.

Jeg troede jeg havde det i KiSS, og lavede www.kissshop.dk/login.asp, men min "samarbejdspartner" som mente han kunne skaffe produkterne til en fornuftig pris sprang fra.

Derfor søger jeg nu en anden, en som har produkterne, evt. allerede har en fysisk på butik.

Jeg har stor erfaring med alt i forbindelse med internet-handel og online-markedsføring.

Håber at høre fra jer.
Send gerne mail til ks(a)cygnet.dk

Med venlig hilsen
Kristian Sørensen
se evt. flere refs. på www.cygnet.dk
Avatar billede steent Nybegynder
08. februar 2006 - 20:43 #1
Kontakt mig på steen(a)megasystem.dk
Avatar billede cpufan Juniormester
08. februar 2006 - 21:16 #2
du skal nok fjerne de døde links på din reference-liste
Avatar billede cygnet Praktikant
08. februar 2006 - 21:19 #3
Jeps, du har ret. Smider lige nogen mere aktuelle:

www.greenspeed.dk
www.styrebrev.dk
www.hegnssnedkeren.dk
www.hjortekod.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2011 - 11:02 #4
Lukker