Avatar billede rasmus_h Nybegynder
08. februar 2006 - 16:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PHP, MySQL og 3 domæner på samme server. Hvordan?

Hej!

Som titlen siger, så skal jeg ha sat mig en lille server op herhjemme.

Jeg har 3 domæner, der alle skal kunne køre på den samtidig (har kun 1 offentlig IP), og på alle tre skal der være mulighed for PHP, MySql, ASP, Access og meget gerne FTP og mail også.

Hvad skal jeg bruge af software og hvordan skal jeg sætte det op?

Links til guider andre steder er velkomne...

Vh
Rasmus
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
25. marts 2006 - 16:50 #1
Hmmm... Er der ingen der ved hvordan det klares?
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
10. juli 2006 - 21:19 #2
lukker