Avatar billede dosdesign Juniormester
06. februar 2006 - 19:59 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Dankort på webshop

Hej - jeg har en lille webshop http://www.dosdesign.dk/webshop men man kan p.t kun betale via netbank og det stopper mange kunder - hvordan får man dankort/visa betaling ind ?

Jeg har brugt den gratis osCommerce løsnings system og der er includes/ekstra materiale så man kan bruge dankort - men jeg kan ikek finde ud af det ?

er der ikke en simpel løsning til problemet (dvs. at folk kan komme til at betale med kreditkort på min side/shop) HELST guide på dansk !
Avatar billede movingrok Nybegynder
06. februar 2006 - 20:43 #1
Prøv at læse på www.betaling.dk rigtig god side at begynde med
Avatar billede fxj Juniormester
06. februar 2006 - 21:10 #2
Hej

Når du bruger OS Commerce vil jeg kraftigt anbefale dig at besøge http://www.openforum.dk
De har et fantastisk godt dansk forum til OSC og hvis du tilmelder dig er flere færdige betalingsgatesways til OSC du kan hente gratis.
F.eks. til Quickpay http://quickpay.dk/ som er en rigtig billig løsning.

Når du har installeret betalingsløsningen og får problemer er der kvalificeret hjælp i forumet.

Med venlig hilsen
Flemming
Avatar billede dosdesign Juniormester
06. februar 2006 - 22:15 #3
hmmm kan man ikke gøre det gratis ?
Avatar billede agermose Nybegynder
06. februar 2006 - 23:36 #4
betaling.dk hedder idag http://www.pbs-international.dk

og nej, man kan ikke gøre det gratis. Du skal sågar betale PBS for det, så du skal nok regne med 3000,- samlet årligt PBS og gateway adgang.
Avatar billede movingrok Nybegynder
07. februar 2006 - 02:30 #5
Nej - som agermose skriver koster det penge. Alternativ til PBS er www.dips.dk
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
07. februar 2006 - 07:26 #6
dibs.dk er ikke noget alternativ til PBS, men et alternativ til quickpay.dk m.m.
hvis du skal tilbyde dankort betaling, tror jeg ikke der er nogen vej udenom PBS og deres gebyrer.
Avatar billede agermose Nybegynder
07. februar 2006 - 09:11 #7
dibs er oven i købet et meget dyrt alternativ til alle andre udbydere af betalingsgateways.

den korte liste er her:

http://www.pbs-international.dk/webhotel?mid=58893C46-EEE3-4A89-9B56-8D8C0CD1C37F
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
07. februar 2006 - 09:23 #8
dibs ER et dyrt alternativ, men man for også en hel del mere for pengene end hos mange af de andre ..
Avatar billede bjornicle Nybegynder
07. februar 2006 - 09:43 #9
Som andre har sagt, kan det ikke goeres gratis. Det koster 1000 kr om aaret til pbs som du ikke kan slippe udenom, derudover skal du have en aftale med en betalingsudbyder, f.eks. Fribetaling.dk som tilbyder at du kan modtage dankort gratis
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. februar 2006 - 17:46 #10
Ok hvis man skal op i at invisterer 1000-3000 kr. om året kan min shop nok ikke lige bære det nu !

Håbede bare på man lige kunne installere det selv !

ellers tak
Avatar billede martin29 Nybegynder
02. marts 2006 - 00:55 #11
Hvad med at tage et smut forbi www.fribetaling.dk det er nok nettets billigste løsning. :-)