Avatar billede hp4 Nybegynder
06. februar 2006 - 14:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mit såkaldt forum/artikel system hvad kan det hedde

Hej experter.

Jeg er ved at lave et forum/artikel system med tagwall :), og måske en chat...

Hvad kunne et navn der til være, gerne noget så det lyder til at det er en prof der har lavet det :)

Jeg ved det er en svær opgave derfor udlåver jeg 200 point til den der klare opgave bedst....

MvH Daniel
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 14:08 #1
Er der noget specialt emne det skal kører på eller er det ALLE TING ER VELKOMMEN?
Avatar billede hp4 Nybegynder
06. februar 2006 - 14:14 #2
Det skal gerne være stilet og sådan så det ligger dejligt i munden...

Men det vigtigste er nok at det giver en lille lede trå til hvad det er der sker på siden.

Det der sker på siden er:
Skriv i tagwall, opret en profil og skriv artikler, forskellige ranks, måske en chat.

:)
Avatar billede nicer Nybegynder
06. februar 2006 - 14:18 #3
tja når det kommer til fantasi at skulle finde et ord til en side hvor man kan skrive om alt, så er jeg total lost, så slår min hjerne fra desværre :)
Avatar billede cpufan Juniormester
06. februar 2006 - 14:18 #4
ElementOS, Tiberian, HadrianTag, ForumRomanum, ServerAps
Avatar billede cpufan Juniormester
06. februar 2006 - 14:25 #5
ovenstående var hvis det var selve systemet du ville ha' navngivet.
Hvis det er et site, (domænenavn) vil jeg foreslå du finder et fiktivt navn
som ligger (godt i maven) ligesom jubii, google, arto, ofir og alle de andre har gjort.

f.eks:
ijay toul monx zonc eller lign. kort navn
Avatar billede webt Nybegynder
06. februar 2006 - 14:25 #6
Jeps, svært at finde på navne her er et par som alle arbejde ud fra at de ting man kan gøre i systemet har noget at gøre med at give sin mening til kende:

Opinion-in-a-box (altså hvis det er sådan et system man kan downloade/købe som er lige til at sætte op)

OpinionWare

hmm ja så løb jeg vist også tør :D

Mvh
Martin
Avatar billede konder Nybegynder
06. februar 2006 - 15:33 #7
peopleIT
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 19:33 #8
Meet.dk,?

Ja det er svært når det skal være noget nyt, som ikke kommer fra andre steder!.

Men hovedsageligt, kort og mundret, og nemt at huske!
Avatar billede hp4 Nybegynder
06. februar 2006 - 20:22 #9
Hmm, jeg kom lige på easy ftp easy form + tagwall + profile ? er det bare skut langt væk eller er det ok?

Svar nu ærligt ;)

Hvad man ikke kunne finde på at gøre for point hehe
Avatar billede webt Nybegynder
07. februar 2006 - 09:34 #10
Min ærlige mening om Easy FTP er nok at det måske kunne forvire dine kunder/brugere, fx. findes der allerede et FTP program som hedder Easy FTP som er ganske brugt og de fleste kender jo også allerede FTP for file transfer protocol.
Så er der jo også det om Easy FTP synes det er sjovt at deres navn bliver brugt?

Men altså min holdning er, FTP er for kendt og folk vil derfor tro at det du sælger/tilbyder er en FTP klient

Mvh
Martin
Avatar billede hp4 Nybegynder
11. februar 2006 - 01:03 #11
//Lukket
Avatar billede webt Nybegynder
11. februar 2006 - 08:29 #12
Hvad med noget feedback på de mange ideer i denne tråd?