Avatar billede skooter Nybegynder
06. februar 2006 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Redesign af import og salg website

Hej

Hvilket af disse designs synes du bedst om? Evt. en kommentar...
http://danetech.dk/test/
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 11:17 #1
Jeg synes alle siderne har et eller andet ved dem der er godt, men overordnet kan jeg allerbedst lide Design C.

Det er frisk, overskueligt og sammensætningen af farver passer godt sammen.
Avatar billede overchord Nybegynder
06. februar 2006 - 12:21 #2
Yup jeg synes ogsaa C er det der fungerer bedst umiddelbart :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
06. februar 2006 - 17:43 #3
umidelbart er det C der fungerer bedst, og kunne blive ganske godt hvis du:

- lavede overskrifterne lidt mindre (og måske bare skrev i grå eller sort og ikke blå)

- arbjdede lidt mere med topbarren, ideen er fin det skal bare lige rettes til - logobox og det røde skilt bør have samme overkant.

- brugte en mindre kontrast i links, de stikker for meget ud / evt blot lav den en anelse mørkere end den almindelige txt.

- smed adressen ned i bunden, og brugte kontakt feltet til noget mere relevant

- fik helt styr på opdelingen af kasserne, og et benyttede en mindre bombastisk kasseindeling end de 2 tykke dobbeltstreger der er nu.

- evt smed en "gloss" effekt på topbanneret, der er laagt op til det, så det ville virke helt fint.

- evt droppede dobbeltkyggen og kun brugte en "almindelig" højreskygge, og blot en diskret grå 1pix venstrekant
Avatar billede skooter Nybegynder
08. februar 2006 - 07:52 #4
takker