Avatar billede genixdk Nybegynder
03. februar 2006 - 15:48 Der er 5 kommentarer

PHP oversættes ikke

Jeg har lidt problemer med en server, jeg skulle have CMS systemet postnuke til at kører.

Når jeg prøver at kører det script får jeg blank screen.
Når jeg installere et andet CMS (php-fusion) får jeg følgende:

http://www.genix.dk/dump.gif (en masse tegn der ikke bliver oversat)

Det underlige er at phpMyAdmin via webinterfasen fungere upåklageligt.

Jeg virkelig lost har jeg kludret med indstillingerne et eller andet sted (skær det venligst ud i pap)

På forhånd tak
Avatar billede ttopholm Nybegynder
03. februar 2006 - 21:26 #1
har du aktiveret php for det pågældende website i iis
Avatar billede genixdk Nybegynder
04. februar 2006 - 19:02 #2
ja det skulle jeg mene da PhpMyAdmin jo err et php script der fungere fint. og under IIS er den aktiveret
Avatar billede ttopholm Nybegynder
05. februar 2006 - 15:28 #3
hvlken version af iis bruger du og hvilket operativ system
Avatar billede genixdk Nybegynder
05. februar 2006 - 23:09 #4
Windows 2003 - IIS 6.0 - PHP 5.1
Avatar billede ttopholm Nybegynder
05. februar 2006 - 23:11 #5
har du aktiveret php på det pågældende domæner under properties...

kører phpmyadmin på et andet domæne på samme server eller subdomæne?