Avatar billede lone_a_p Praktikant
03. februar 2006 - 14:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skrive direkte i txt-fil

Hej eksperter,

Er det på nogen måde mulig at skrive direkte i en txt-fil, som ligger på en webserver?

For at undgå at skulle til at åbne med php i skrive-tilstand og i en tekstbox og skal til at gemme det ned igen med php-kommandoer ...

Er der ikke en måde, hvor man kan åbne i skrivetilstand direkte i f.eks. www.minhp.dk/tekster/denjegvilskrivedirektei.txt ??

Det kunne da være total lækkkert, hvis man kunne - så ville jeg blot beskytte mappen med alle de filer med en .htaccess-fil

Mvh Lone
Avatar billede showsource Seniormester
05. februar 2006 - 13:45 #1
nej, ikke uden et eller andet serverside script
Hvordan skulle en request kunne vide hvad som skal skrives?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
05. februar 2006 - 15:41 #2
Aner det ik - det var derfor jeg lagde spørgsmålet ind :)
Avatar billede lone_a_p Praktikant
29. juni 2006 - 13:50 #3
lukket