Avatar billede cyberzorro Nybegynder
02. februar 2006 - 19:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

XP login viser antal ulæste meddelelser

Det har irriteret mig at der står ... x antal ulæste meddelser, på trods af at der ingen er.

Har forsøgt at finde ud at om jeg kan deaktivere funktionen, da det er irriterende, når den ikke virker.

Ved ikke om problemet ligger i Outlook 2003 eller om det er i XPpro, men forsøger mig i første omgang her.

Vil helst have det til at vise det rigtige antal ulæste meddelser (det virker med min hotmail!)

Håber der er nogle der kan hjælpe mig med begge spørgsmål.
Avatar billede gratis Nybegynder
02. februar 2006 - 20:00 #1
tweakui ka gøre det kig her, http://malektips.com/xpwtw0016.html
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
02. februar 2006 - 20:00 #2
jeg har prøvet noget lign.. det er messenger der kan gøre det.. altså, hvis fx. nogen låner din com, den person logger på messenger, og har X antal ulæstebeskeder, så logger personen af igen, og den vil vise at din bruger har det antal ulæste beskeder...
Avatar billede gratis Nybegynder
02. februar 2006 - 20:01 #3
Avatar billede gratis Nybegynder
02. februar 2006 - 20:02 #4
du ka deaktiver det med denne regfil "Disable Unread Mail on the Welcome Screen"
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/unreadmail.reg
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
02. februar 2006 - 20:06 #5
gratis....

tak for det... skal lige se hvad der sker nu.... smid lige et svar afsted.
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
02. februar 2006 - 20:10 #6
Har lige kørt tweakui.... det virkede fint...men måske alt for fint. Troede at den repererede "det", det fjernede sku helt. Nu er spørgsmålet så bare om hvordan man får funtionen til at fungere 100 %
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
02. februar 2006 - 20:15 #7
Kan dette have noget at sige? Er det derfor den kokser? Nej vel !

Important

• PowerToys only work with U.S. English regional settings.
Avatar billede gratis Nybegynder
02. februar 2006 - 21:34 #8
06. august 2006 - 14:53 #9
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
07. august 2006 - 10:06 #10
den endte med at gratis ikke smed et svar afsted. Så jeg tager dem selv