Avatar billede thuka Nybegynder
02. februar 2006 - 17:15 Der er 8 kommentarer

find password på computeren?

Hej
Nu står jeg i den situation at jeg skal finde et password på min computer. Passwordet er til vores wireless lan. Da jeg ikke har mulighed for at ændre det vil jeg gerne se det da jeg skal have en anden bærbar sat til også. Er der nogen mulighed for jeg kan finde passwordet til vores trådløse lan på min computer et sted?

Jeg har win xp. med sp2 installeret.
Avatar billede kenp Novice
02. februar 2006 - 17:32 #1
Nej det er ikke muligt. Det skal du finde i dit Accesspoint/router.
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. februar 2006 - 17:34 #2
Du kan resette routeren (ved at der kan være mange indstillinger der skal ændres bagefter :()
Avatar billede thuka Nybegynder
02. februar 2006 - 17:35 #3
skal bare finde passwordet på min computer. det der er tastet ind.
Og jeg har ikke mulighed for at komme ind til/på routeren
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. februar 2006 - 17:50 #4
Du kan finde det, men ikke i læsbar form. Du vil altså ikke kunne bruge det til at taste ind i den anden computer.

Spørg administratoren af routeren.
Avatar billede thuka Nybegynder
02. februar 2006 - 18:02 #5
der må da være et program der kan finde det
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. februar 2006 - 19:22 #6
Et sådant program ville jo kompromitere sikkerheden på trådløse netværk. Desuden vil en administrator af trådløse net for det meste opsætte et MAC filter så han på den måde har lidt styr på hvilke Netkort der er på hans netværk (MAC adressen er et netkorts unikke adresse som det har fået under produktionen)
Avatar billede kox Nybegynder
03. februar 2006 - 09:31 #7
Hvis du har et sted hvor du kan se ******** kan Snadboy revelation måske hjælpe dig?
http://www.snadboy.com/
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. maj 2006 - 10:09 #8
lukketid?