Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2006 - 21:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

link-partner til portal for studerende

Vi er to iværksættere der har opstartet http://www.notenet.dk - en portal for danske studerende på ungdomsuddannelser, hvor man gratis kan up- og downloade kvalitetsnotater, der er blevet gennemtjekket af erfarne indenfor disse fag, før de er blevet godkendt.

Siden er nu klar til brug, og på en stor måned har vi fået oprettet over 200 bruger, og har haft mere end 5.000 downloads.

Problemet nu er, at vi mangler samarbejdspatnere - Det er her i kommer ind i billedet. Vores nuværende samarbejdspartnere har samme målgruppe som os, hvilket egentlig er den eneste betingelse vi stiller for vores samarbejdspartnere - udover naturligvis at vi gerne vil frabede os pornografiske hjemmesider samt sider der overhovedet ingen besøgende har. (Dette udelukker dog ikke nystartede sider, som vi med glæde vil hjælpe i gang)

Et sådant partnerskab vil indtil videre alene bestå i at linke med et direkt link til os, mod naturligvis at vi gør det samme til jer.
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. februar 2006 - 11:40 #1
Wicez: Er du flink at kontakte mig paa msn ekimrebyc@hotmail.com eller mc@mobilemarketing.dk , Jeg er nemlig yderst intresseret :)
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2006 - 21:32 #2
Du må lige smide et svar, så kan vi dele pointene.. Den her tråd var åbenbart ikke ment til at foregå direkte her på siden :)