Avatar billede foldager Novice
01. februar 2006 - 20:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

K750i og 1GB MS duo?

Jeg har en Sony Ericsson K750i.

Kan jeg bruge sådan en her sammen med den?

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=117803
Avatar billede egr_sli Nybegynder
01. februar 2006 - 20:37 #1
Jaeh det kan du sagtens, 1 gb er det største du kan få, og hvis det ikke er nok må du købe nogle flere ;D
De anbefaler selv SONY's memory stick PRO Dou sticks, altså sony ericsson
den her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=165685
men det har nok ikke noget betydning hvilken du vælger
Avatar billede foldager Novice
01. februar 2006 - 20:45 #2
Super! Tak for det. Jeg har også selv surfet lidt på det. Du mener at 1GB er det største telefonen kan æde ikke? For man kan få memory sticks på 2 og vist også 4 gb...

Jeg gider bare ikke købe et kort på 1 gb hvis telefonen maksimalt kan spise f.eks. 512 mb kort....
Avatar billede egr_sli Nybegynder
01. februar 2006 - 21:15 #3
jo, på deres hjemmeside står der max 1 GB, så jeg ville ikke turde at tage noget derover :S
takker for point og håber du bliver glad for telefonen/kortet