Avatar billede kenp Novice
31. januar 2006 - 08:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

kan vi ikke få noget tilbage igen?

Hejsa

Fangel nu har du rettet noget som nogen mener var en fejl, Men jeg betegner som en feature..

Det var nemlig at jeg kunne være logget ind her på eksperten på 2 forskellige computere nemlig hjemmefra samt på arbejdet. (sådan at man ikke skal logge ind hver dag)

Kan man ikke nok få det tilbage..

/kenp
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2006 - 08:54 #1
Det har jeg nu stadig ingen problemer med at gøre, så du skal nok finde årsagen til problemet et andet sted.
Avatar billede Spotgun Seniormester
31. januar 2006 - 09:03 #2
Det virker også fint hos mig, både på arbejdet og derhjemme...
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2006 - 09:36 #3
hummm mystisk... for det er lige begyndt for et par dage siden.. så tænkte jeg jo at det måtte være E..

Problemet har nemlig ikke været der tidligere :( (nogen som så lige har et forslag til løsning :))
Avatar billede bredker Nybegynder
31. januar 2006 - 09:50 #4
du har vel ikke maskinen derhjemme til at være logget på samtidigt , du kan vel ikke være logget ind på samme bruger fra 2 maskiner samtidigt
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2006 - 09:58 #5
Nej maskinen derhjemme er slukket.
Avatar billede kabbak Professor
31. januar 2006 - 10:00 #6
Hvis du bruger forskellige maskiner på arbejdet, bliver du smidt af derhjemme, det gør jeg.
Men hvis du bruger den samme på arbejdet og så den samme derhjemme, så går det godt
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2006 - 10:04 #7
normalt bruger jeg samme maskine derhjemme lige så her på arbejdet..

Men nu må jeg jo lige se om de gør det igen når jeg kommer hjem... for lige pt har den holdt mine login oplysninger siden jeg skrev dette spørgsmål... (sikkert en fejl50, et eller andet sted)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
31. januar 2006 - 10:43 #8
fejl50? Mente det hed fejl40, men kan jo ske du sidder langt fra skærmen? ;)
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2006 - 11:08 #9
netop ;)
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2006 - 13:33 #10
hummm lader til at det virker... hvormange skal deles om 1 point ;)
Avatar billede kenp Novice
31. januar 2006 - 13:33 #11
Tror det har været en fejl 50.... pillede lidt rundt og nu virker det... sikkert noget med blokering af 3 parts cookies..
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2006 - 09:44 #12
jeps det var noget med indstillingen på denne maskine som blokerede 3. parts cookies.. (altså en fejl 50, som var opstået da jeg har fået ny maskine her på pinden)
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2006 - 14:55 #13
Skynder mgi at tage point retur inden i får mail om det :o)
Avatar billede bredker Nybegynder
03. februar 2006 - 22:05 #14
ja , det er jo med at have de point til næste gang *G*
Avatar billede kenp Novice
03. februar 2006 - 22:26 #15
*G* ja jeg mangler jo lige frem point....