Avatar billede am-schluter Nybegynder
30. januar 2006 - 17:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fortalbum kan

hejsa vi har lave nogle fotoalbums med PowerPoint men vi ved ikke hvordan vi linker til dem så vi kan se dem på min hjemmeside hvordan gør vi

håber i kan hjælpe os på forhånd tak
Avatar billede jarret Nybegynder
30. januar 2006 - 18:07 #1
en mulighed er at bare at linke til ppt filen direkte, alt afhængigt af brugerens browseropsætning vil denne dog blive spurgt om, hvorvidt filen skal vises eller gemmes

<a href="Fotoalbum.ppt" target="_blank">LINK </a>
Avatar billede jarret Nybegynder
30. januar 2006 - 18:09 #2
ellers findes der bedre værktøjer til at lave albums til nettet...eks. har photoshop en meget nem og smart løsning....(så vidt som jeg kender powerpoint)
Avatar billede am-schluter Nybegynder
16. november 2006 - 22:38 #3
tak for hjælpen