Avatar billede web-support Nybegynder
30. januar 2006 - 17:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mac g4 stopper ved login proces

jeg vil gerne have lidt hjælp til dette probleme. når jeg tænder for mac kører det fint ind til at den til kommer til login processen, så bliver den ved med at stå og kører og kommer ikke videre. det sidste der blev gjort ved den var at opdatere safari, men tror det mislykkes

har prøvet at lave safe boot men det kan jeg ikke få til at virke, (bruger shift tasten)

er lidt mac tungnem, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede web-support Nybegynder
30. januar 2006 - 17:51 #1
det er forresten mac os x panther 10.3 software der ligger på den
Avatar billede prayer Nybegynder
30. januar 2006 - 19:16 #2
Mac stinker
Avatar billede sd8220 Seniormester
05. februar 2006 - 14:24 #3
Hejsa
Hvad sker der, når du laver Safe-boot?
Har du prøvet om du kan logge ind i Single-User-mode? Prøv så at flytte login-vinduets pref-fil og start igen - se om det skulle kunne hjælpe.
/Seb