Avatar billede ebmo Nybegynder
30. januar 2006 - 07:54 Der er 3 kommentarer

Cookie læsning

Hej.
Jeg har en asp.net hjemmeside, som ligger på en win 2003 server.

Jeg har problemer med at læse cookies med scandinaviske karakter.
Regional settings er sat til dansk hele vejen igennem.

Når jeg lægger æøå op i en cookie får jeg nogle smat karakterer tilbage.

Vi har 2 websider kørende med samme kode.
Den ene kode ligger på en win 2000 server og der virker cookies fint.

Den anden kode ligger på en win 2003 server og der får jeg smat karakterer tilbage når jeg læser cookie igen.

Ude på klienten er de 2 cookies identiske.

Og det er på samme klient jeg har testet begge servere.

Hvad går der lige galt?
Avatar billede ebmo Nybegynder
24. juli 2006 - 15:31 #1
ingen svar modtaget
Avatar billede ebmo Nybegynder
24. juli 2006 - 15:37 #2
Accepteret
Avatar billede ebmo Nybegynder
17. juli 2007 - 08:35 #3
prøver at acceptere igen