Avatar billede prikmus Nybegynder
29. januar 2006 - 21:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at afstende MMS beskeder uden for 3's Netværk

Hejsa med jer...

Dette er mit første indlæg her på forum, men absolut nødvendig for jeg er helt forvirret og træt af det..

Jeg har købt en NOKIA 6680 for 14 dage siden, det er jeg bare så glad for.. Jeg har prøvet og købe den med 3 boost abn. hvilket også virker godt når bare jeg er i 3's netværk.
Meningen med deres net er jo at man skal automatisk gå på tdc's net når man er uden for 3's net. Min NOKIA 6680 har så bare lige et problem, den vil ikke sende og modtage MMS beskeder når jeg ikke er på 3's netværk. Jeg har prøvet forskellige opsætninger men uden held, jeg kan bare ikke få den til det.. Selv om den står med icon om at der skulle være gprs.
Noget forslag til hvad jeg kan gøre i sådan en situation.. Jeg har den rigtige opsætning fra 3, Men er i tvivl om hvad jeg gør for at få den til at skfte til tdc gprs når jeg er uden for 3's net..
Avatar billede screem_brille Novice
29. januar 2006 - 21:40 #1
har du under MMS indstilligner sat den til at have lov at modtage MMS uden for hjemme netværk ?
Avatar billede prikmus Nybegynder
29. januar 2006 - 21:57 #2
Ja der står den på automatisk
Avatar billede prikmus Nybegynder
29. januar 2006 - 21:57 #3
jeg kan vælge automatisk-hent senere- eller fra..
Avatar billede prikmus Nybegynder
19. juli 2006 - 13:32 #4
hvad gør jeg ved dette her for at lukke det
Avatar billede prikmus Nybegynder
05. august 2006 - 11:03 #5
Efter vejledning fra eksperten, lukker jeg dettet spørgsmål ved at ligge et svar selv.. Men jeg siger mange tak for hjælpen