Avatar billede winde Novice
28. januar 2006 - 22:10 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Skifter ikke til hånd ved hyperlink

Hej
Jeg har lavet en hjemmeside der hedder www.jkvinduer.dk i frontpage 2003.
På siden er der to bannere, et vindue og en dør. Begge med hyperlinks. Men når jeg kører musen hen over  bannerne kommer hånden ikke frem, så man kan se at der er indlagt links. Hånden kommer ved de andre hyperlinks. Hvad er der galt.
mvh
Kim
Avatar billede challenge Praktikant
28. januar 2006 - 22:19 #1
Det er højst sandsyneligt forsi det er Java...
Kender ikke rigtig noget til java, men prøv at sætte nogle indstillinger (hvis du kan det...) i din fil (med et program eller noget i den stil...)
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2006 - 22:21 #2
<ole>

Det er fordi, der er tale om Java appletter - og ikke hyperlinks. Skal du ændre cursor, skal det gøres inde i appletten

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2006 - 22:23 #3
- men hvorfor ikke bare lave et par animerede giffer - i stedet for appletterne? De kræver jo, brugeren har installeret Java på maskinen ... og det er der rigtig mange, der ikke har
Avatar billede challenge Praktikant
28. januar 2006 - 22:30 #4
Heh, ole det var det jeg mente - Du havde bare en meget bedere formuleringsevne ;)
Avatar billede winde Novice
28. januar 2006 - 23:40 #5
Hej challenge og olebole
Tak for hjælpen. De er ændret til animerede giffer ved hjælp af et program der hedder UnFREEz. Det tog ca 5 min. så var de klar, og det virker perfekt. Vil i have point, så smid lige at svar.
mvh
Kim
Avatar billede challenge Praktikant
29. januar 2006 - 11:53 #6
Giv dem til Ole - Det var ham der gav dig idéen med gifferne ;)
Avatar billede olebole Juniormester
30. januar 2006 - 02:36 #7
challenge >> lad os bare dele. Der er masser af points i spm'et og jeg har rigeligt. Det skal ikke ligge dig til last, at jeg måske har en bedre formuldnings... - formulari ...... ehhhh .... formalinerings ...... ehhhh - ja, altså - du ved - evne til at sige, hvad jeg mener  ;D
Just joking ... læg et svar og lad os dele  ;o)

- og selvtak til winde  =)
Avatar billede challenge Praktikant
30. januar 2006 - 15:19 #8
Hehe. Tilfældig god formuleringsevne. Det er sku svært at styre :)

Men hvis du insisterer, so OK ;)
Avatar billede winde Novice
30. januar 2006 - 17:48 #9
Jeg deler lige over, og endnu engang tak.

winde
Avatar billede challenge Praktikant
30. januar 2006 - 19:00 #10
Så takker jeg da :)
Avatar billede olebole Juniormester
31. januar 2006 - 11:08 #11
- me too  :)