Avatar billede hallis Nybegynder
28. januar 2006 - 18:01 Der er 3 kommentarer

Musemarkør forsvinder nogle gange?

Ja som overskriften siger, min musemarkør forsvinder nogle gange... det er nogle gange hvis pceen bliver belastet... jeg har prøvet med 2 muse, og det skete for dem begge to... det forekommer ikke så hyppigt, men sker altså af og til, og er pisse træls, fordi man skal genstarte... musen fryser ikke, jeg kan stadig bruge den, bare ikk se markøren !?!?!

Nogle der ved, eler har en ide til hvad det kan være ??

PÅ forhånd mange tak !!
Avatar billede liferocks Nybegynder
28. januar 2006 - 18:09 #1
Det er nok dit Grafik kort der ikke kan følge med mere..

Det samme sker ved mig ;) Især når jeg spiller World Of Warcraft.

Men der sker ikke når jeg sætter mit nye grafik kort i.. Så det må være dit grafik kort der bliver overbelastet..
Avatar billede hallis Nybegynder
28. januar 2006 - 20:33 #2
okay, jamen kan du forklare mig hvorfor det opstår ? synes ikke jeg har oplevet problemet tidligere, skal jeg virkelig ud og investere i et nyt grafik kort ?
Avatar billede liferocks Nybegynder
27. juni 2006 - 00:02 #3
Hmm, jeg ved ikke hvorfor det opstår, så jeg ikke virkelig ikke sige at du skal ud og købe nyt grafik kort ;)