Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. januar 2006 - 13:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

word ændrede pludselig udseende - hvorfor?

I dette skema stod forskellige navne. Da jeg vælger at udskrive det (ctrl + p) kommer billedet her frem. Hvad sker der lige? Har jeg ramt en forkert tast?

http://www.janum.net/itsvar/show_img.php?cat=screen
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. januar 2006 - 13:31 #1
Avatar billede jkrons Professor
28. januar 2006 - 13:40 #2
Der ser umiddlebart ud som om, der er problemer med din printdriver. Har du prøvet at lukke dokumentet uden at gemme, og åbne det igen - alternativt kopiere hele dynen til et nyt dokument?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. januar 2006 - 13:42 #3
Heysa. Selveste hoveddokumentet med navnene på ser også sådan ud desværre. Printeren er relativ ny og fungerer ellers optimalt. Også efterfølgene her hvor jeg lige har udskrevet andre dokumenter i word.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. januar 2006 - 13:43 #4
Ser ud som om hoveddokumentet nærmest automatisk har "gemt" det nye udseende.
Avatar billede jkrons Professor
28. januar 2006 - 13:49 #5
Prøv at kopiere indholdet til fx WordPad og se om det hjælper.
Avatar billede cpufan Juniormester
28. januar 2006 - 14:27 #6
vælg hele arket og ændr skrifttype
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. januar 2006 - 14:38 #7
Jeg fatter det ikke. Nu er dokumentet blevet "normal" igen og jeg har intet ændret på noget. Tak for jeres indsats. I lægger blot et svar og rigtig god weekend:)
Avatar billede cpufan Juniormester
28. januar 2006 - 17:17 #8
tag dem selv
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. januar 2006 - 17:31 #9
ok du får dem sikkert en anden gang:)
God weekend.
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 15:46 #10
"jeanette" jeg har lagt et svar for 8 dage siden http://www.eksperten.dk/spm/681234
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
10. februar 2006 - 20:24 #11
Helgec> Skulle gerne være på plads nu:)
Endnu engang tak for din indsats i den pågældende tråd:)