Avatar billede tbrock Nybegynder
27. januar 2006 - 16:20 Der er 6 kommentarer

Print - med overskrifter

Mit excel-ark, bestående af en tabel på 15 kolonner og ca. 200 rækker skal printes. Tabellen har en overskrift som ønskes fastholdt på alle sider, nå arket printes. Der er selvsagt ikke plads til alle 200 rækker på én A4-side.

Pft.
Avatar billede mugs Novice
27. januar 2006 - 16:23 #1
I sideopsætning er der noget der hedder Sidehoved og - fod. I Access er det det du ønsker. Jeg ved ikke i Excel, men prøv.
Avatar billede tbrock Nybegynder
27. januar 2006 - 16:41 #2
Hej! Jo det virker - i "sideopsætning" kan man angive et udskriftområde - men også angive rækker der skal gentages! Mange tak.
Avatar billede kabbak Professor
27. januar 2006 - 16:41 #3
Filer > Sideopsætning > Vælg fanen Ark > marker de rækker der skal gentages
Avatar billede mugs Novice
27. januar 2006 - 16:43 #4
Fedt det funker. Excel er ellers ikke lige mit område.
Avatar billede b_hansen Novice
30. januar 2006 - 08:01 #5
der findes faktisk en lettere måde, hvis det er den eller de samme linie(r), der skal gentages på hvert ark.
Filer -> Sideopsætning -> fanen Ark -> Gentag rækker øverst (her vælges den eller de rækker der skal gentages på hver side. Tilsvarende kan gøres med kolonner, der skal vises i venstre side)
Avatar billede b_hansen Novice
30. januar 2006 - 08:01 #6
hov... ser lige, at kabbak allerede har givet dette svar *S*