Avatar billede lordnelson Seniormester
27. januar 2006 - 10:55 Der er 1 løsning

Opstart af et program der er installeret

HEj
HAr lavet et lille program og installeret det på en pc i et netværk, det eneste jeg kan se er at der bliver oprettet en genvej, kan ikke se nogle program filer elle lign.

Start af programmet virker fint nok på den pc, nu vil jeg gerne starte programmet fra en anden pc,  tog så en kopi af genvejen over på en anden, men den gik ikke ....................

Selve programmet kan ikke installeres andre steder grundet rettigheder til et bestemt drev.

Så et forslag ?????????

LN
Avatar billede lordnelson Seniormester
28. januar 2006 - 12:49 #1
flyttet spøgsmålet