Avatar billede tanx Nybegynder
27. januar 2006 - 01:11 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til banner - odd størelse = 950 x 100

Hejsa,

Jeg er håbløs til alt der minder om grafik, så mon ikke eksperten er det rigtige sted at få én til at lave et superflot banner?

Jeg er ude efter banner med flg. specs:

950px x 100px
Farver = #336699 og #006699 (eller noget i den farvekategori)
Hovedtekst = embassypages.com
Undertekst = Every embassy and consulate around the world
Motiv / billed = f.eks. en halv globe med længde- og breddegrader, dvs man ser blot den nederste halvdel (placeres f.eks. i højre side af banneret)

Jeg håber der er nogle derude der kan hjælpe!

På forhånd tak
Avatar billede bill20 Nybegynder
27. januar 2006 - 07:41 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
27. januar 2006 - 08:12 #2
http://www.kengun.com/eksperten/683095.jpg (mit klistermærke fjærnes hvis jeg får de 200 points)
Avatar billede Kengun Praktikant
27. januar 2006 - 08:27 #3
farver på tekst kan ændres: http://www.kengun.com/eksperten/683095b.jpg
Avatar billede Kengun Praktikant
27. januar 2006 - 08:29 #4
og kan det kan selvfølgelig også lægges effekter på teksten ;) http://www.kengun.com/eksperten/683095c.jpg
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 09:53 #5
Hvad synes du om det her:

http://aspdotnet.dk/upload/embassy.jpg

Vh Nicki
Avatar billede helle100 Nybegynder
27. januar 2006 - 11:02 #6
Også lige et bud fra mig:

http://rapidshare.de/files/11930391/EP-Banner-b.jpg.html

Bare tryk på "Free" i bunden, så kommer det nederst på næste side.
Avatar billede Kengun Praktikant
27. januar 2006 - 11:28 #7
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. januar 2006 - 11:28 #8
Den er da for fed den globe du har fundet der helle
Avatar billede tanx Nybegynder
27. januar 2006 - 16:17 #9
1000 tak for alle forslagene! Jeg er meget imponeret - hver og ét er bedre end noget jeg på analfabetisk vis har brugt timer på at stykke sammen med paint og paint shop!

Jeg bruger weekenden på at tygge lidt på hvilket der passer bedst til websitet, og skriver igen på mandag.

God weekend!
Avatar billede tanx Nybegynder
30. januar 2006 - 17:34 #10
Hej allesammen,

Jeg har nu tygget færdig, og jeg vælger Kenguns sidste bannerforslag - tak til jer allesammen for jeres forslag og tid!

Kengun:
Som skrevet, så vælger jeg dit forslag 683095d.jpg - men er det muligt at ændre lidt på det?

Hovedtekst:
Embassypages.com ændres til embassypages.com (kun små bogstaver)
Tekststørrelsen må gerne være lidt mindre

Undertekst:
Underteksten skal ændres til: All embassies and consulates around the world
Avatar billede tanx Nybegynder
30. januar 2006 - 22:59 #11
Endnu en rettelse til undertekst:

Bare "Embassies and Consulates Around the World" (bemærk de store/små bogstaver)
Avatar billede Kengun Praktikant
31. januar 2006 - 07:14 #12
Avatar billede tanx Nybegynder
31. januar 2006 - 21:40 #13
Hej Kengun, det er helt perfekt - lav et svar så får du point.
Avatar billede tanx Nybegynder
31. januar 2006 - 22:43 #14
PS: Skrifttypen på hovedteksten må gerne ændres så det er den samme som underteksten
Avatar billede Kengun Praktikant
01. februar 2006 - 12:23 #15
argh, jeg modtager ingen emails fra Eksperten i spørgmål jeg deltager i længre :-/ - Vel, her er et svar, så ændrer jeg lige skrifttypen og fjærner mit klistermærke.
Avatar billede tanx Nybegynder
02. februar 2006 - 14:18 #16
Hej Kengun - jeg får heller ikke mails fra exp - mærkeligt. Anyways, her er dine point.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. februar 2006 - 18:07 #17
Tusind tak for points :)

Her er dit banner: http://www.kengun.com/eksperten/683095ok.jpg

Angående de emails så er der en tråd her:
http://www.eksperten.dk/spm/684376
Avatar billede Kengun Praktikant
03. februar 2006 - 11:21 #18
Cool, nu kører siden din :) - Flot side! - Held og lykke med den.
Avatar billede tanx Nybegynder
03. februar 2006 - 15:59 #19
Tak for det - og tak for banneret :)