Avatar billede jmc Nybegynder
26. januar 2006 - 13:20 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Home Entainment anbefalinger?

Hvor meget larmer de maskiner det er trodsalt en PC´er i stuen... Er der nogle som har erfaringer eller kender links til sider hvor disse maskiner testes og anbefales?
Avatar billede fun22 Nybegynder
26. januar 2006 - 13:31 #1
Jeg har lavet mit eget til ca 8000 kr hvor der kun sidder en blæser, og det støjer 17-20 db.. Så det er ikke meget.. Hvis man vil have det længere ned kan man investere i et lyd-dæmpnings sæt til kabinettet..
Avatar billede jmc Nybegynder
04. februar 2006 - 20:08 #2
Hvad er dit mærke, er det nogle online sider som giver anbefalinger inden for dette?
ud over måske følgende:
Home Theatre Projectors
The Ultimate Home Theatre Center Amazing picture quality starts here
www.monstermarketplace.com
Home Entertainment Info
Home entertainment systems Home theater, sound systems
nextgen-home.info
Need Home Entertainment
Find home entertainment online Comprehensive list of manufacturers
www.sourcetool.com
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. februar 2006 - 20:42 #3
Det er en jeg selv har bygget fra bunden.. Der er en masse forskellige mærker.. Men den indeholder en 1.7 ghz centrino PentiumM..
Avatar billede jmc Nybegynder
05. februar 2006 - 20:53 #4
Har du en opskrift på software og hvad ellers ud over maskinen?
Avatar billede fun22 Nybegynder
06. februar 2006 - 09:33 #5
Af software har jeg Windows XP Mediacenter Edition, ellers har jeg ikke andet.. Og så ellers bare et kabel der skal gå fra mediacenteret og op til fjersynet..
Avatar billede jet Nybegynder
14. februar 2006 - 10:47 #6
Du kan finde gratis programmer til både PC og Xbox, boxen er jo blevet billig nu, har selv en med chip og stor HD. Skal nok have skiftet blæseren, da den larmer lidt for meget, men der findes opskrifter på xboxscene. Se disse links: http://www.xboxmediacenter.de/ og PC: http://www.team-mediaportal.com/. Vedr. xbox er der en nyhedsgruppe på dansk omkring chippede boxe.
Avatar billede jmc Nybegynder
14. februar 2006 - 10:59 #7
points til jer/dig ? venligst lad mig aflever nogle points, ellers for jeg balade med mange herinde.
Avatar billede jet Nybegynder
14. februar 2006 - 11:19 #8
Tager gerne i mod, hvis det var nogen hjælp :-)Kan yderligere anbefale at kigge på Koluda.com, han hjalp mig med at sætte xboxen op. Jeg lavede selv det hele, købte stumperne af ham, og har nu et mediacenter til et par tusinde. Kan sikkert gøres billigere, da boxen er faldet i pris på brugtmarkedet.
Avatar billede fun22 Nybegynder
14. februar 2006 - 12:21 #9
der findes også et alternativ til Win MCE som er ganske gratis..
http://www.team-mediaportal.com/

Mvh
Jesper