Avatar billede mccookie Seniormester
24. januar 2006 - 00:59 Der er 1 løsning

Problemer med at den sætter lokale henvisninger til filen

Hejsa

jeg har som total newbiw i WYSIWYG programmer og tja, dreamweaver så ud til at kunne opfylde mine behov konttra hangen til php/mysql

Jeg har lånt en bog på bibliotekket af Heine Lennarth Christensen om opbygning af et cms system, det er egentligt ikke fordi jeg skal bruge det til noget, men tænke at det kunne være en nem måde at lære programmet at kende......eller....

Efter bogens anvisninger har jeg installeret Apache webserver samt php5 og det virker......

Jeg har oprettet et site som jeg også kan se på min webserver via localhost, det går helt fint med min index.php fil. Nu er jeg nået til det punkt i bogen hvor jeg skal oprette et stylesheet og nej, hvor er DW MX2004 behagelig at arbejde med, vupti og den klarer kodearbejdet - HERLIGT!

Ingen herligheder uden men'er og her kommer det!

Jeg ville jo gerne gemme det css script under min server og at DW lagde en henvisningen til css som virkede når jeg trykkede F12. Jeg har prøvet lidt forskelligt og tja mangler en hjælpende hånd.

Når jeg ser i index,php så henviser den til file://..... og det duer ikke når det en dag skal uploades på det tilgængelige internet.

Nogle gode ideer?
Avatar billede mccookie Seniormester
24. januar 2006 - 01:15 #1
Tålmodighed var vist svaret :)