Avatar billede yxos Nybegynder
21. januar 2006 - 12:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Christian Valdemar Henri John

Endnu engang tillykke til os allesammen :-)
Avatar billede friisi Nybegynder
21. januar 2006 - 13:06 #1
Ja, nu kan vi være stolte lidt endnu =)
21. januar 2006 - 13:17 #2
Avatar billede yxos Nybegynder
21. januar 2006 - 13:22 #3
Den havde jeg ikke set :-)  Det var nu heller ikke for at lave en konkurrence ud af det som du.

Tillykke alligevel!
Avatar billede off-line Nybegynder
22. januar 2006 - 03:24 #4
Er det nu ikke underligt, når man spørger danskerne, om de går ind for racisme, i
den nye brede forstand, siger næsten alle klart nej. Men alligevel er der mange, som
symes, at det er helt i orden at eet bestemt barn, udelukkende på grund af at være
født i en bestemt familie, har arveret til landets fineste, og bedst betalte embede.
Alle andrer børn er på forhånd diskrimineret. Der er i overført forstand blevet født
eet "hvidt" barn, alle andre børn er "negre" Jeg siger gerne til lykke med barnet,
men ikke med titlen og arveretten. Jeg synes det er sørgeligt, at danmark ikke er
nået længere i den demokratiske udvikling. Monarkiet er en skamplet på demokratiet.
Avatar billede krusell Nybegynder
22. januar 2006 - 17:29 #5
hahahahahahaha...