Avatar billede lonem Nybegynder
21. januar 2006 - 02:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

brænding af bin fil

hejsa
er der nogle der kan fortælle mig  hvad jeg gør  har lige invisteret i  office frontpage  og ville lave et kopi så kom der kun en bin fil og hvordan brænder jeg den og med hvilke pogram
på forhånd tak
Avatar billede boxer Nybegynder
21. januar 2006 - 07:27 #1
Kan du installere bin filen hvis du mounter den med Daemon Tools:
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php?mode=ViewCategory&catid=5
Avatar billede lonem Nybegynder
21. januar 2006 - 17:30 #2
ja jeg kan instalere den  på min pc det er ikke det jeg har brug for har jo orginalen og den er instaleret
ville bare lave et kopi så jeg havde den det har jeg gjort ved alle mine pogrammer
så derfor det er jo rart at have kopi hvis de orginale  skulle blive væk eller knække
(har prøvet det barnebarnet  ridsede min org xp hi hi )
Avatar billede boxer Nybegynder
21. januar 2006 - 17:38 #3
Hvis du kan installere frontepage med bin filen og daemon tools, har du vel det du har behov for :o) Altså en kopi.

Så skal bin filen bare brændes. Det kan du gøre med dette program:
http://www.cdburnerxp.se/download.php
Avatar billede lonem Nybegynder
22. januar 2006 - 16:44 #4
nej det har jeg da ikke det var for at jeg ville brænde pogrammet over på en cd som kopi . og hvis jeg brænder denne bin fil med den der  cdburner hvad skal jeg gøre der inde i (hvis jeg brænder den der så kommer der en  bin fil igen så nu har jeg 2  cder med en bin fil  ??????
Avatar billede boxer Nybegynder
22. januar 2006 - 17:16 #5
En bin fil kan som regel installeres med programmet Daemon Tools. Det er det program jeg linker til i min første kommentar.

Når programmet er installeret på din PC, starter du programmet (der kommer et lille ikon frem nede ved siden af uret - en knækket cd).
Sæt cd'en med bin filen i dit drev.
Derefter klikker du på det ikon og vælger "Device 0: xx no media"
Så åbnes der en boks - nu skal du blot finde dit cd drev, klikke på det og vælge bin filen.
Så burde installationen gå igang af sig selv.

Dog kan jeg ikke garantere for at det virker. Derfor bør du teste det på en pc hvor frontpage ikke er installeret.
Avatar billede lonem Nybegynder
22. januar 2006 - 23:54 #6
tak
så langt er jeg  men den skal stadig ikke instaleres men brændes  over på en cd( så jeg kan instalere den fra den cd jeg ville brænde den på )hvis  den orginale ikke kan mere ? så  jeg vil lige prøve mig frem  hi hi så jeg skal nok komme igen og fortælle hvis jeg finder ud af det
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2006 - 16:25 #7
Som aftalt:
http://www.eksperten.dk/spm/686709
kommer svaret :o)
Avatar billede lonem Nybegynder
09. februar 2006 - 16:32 #8
ha ha den bliver ved med at stå der med aceptere hvad gør je har trykket på  den
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2006 - 16:35 #9
Jeg har fået pointene nu :o)
Så du må jo have gjort det rigtigt nok :o)