Avatar billede zaicrez Nybegynder
20. januar 2006 - 13:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blokering af uønskede URL

Hep!
jeg arbejder i en ungdomsklub hvor vi skal ha sat en form for filter op så computerene ikke kan få adgang til sider som f.eks. arto, nationx og dr.dk/dolph..

Arto og nationx var nemt klaret med lidt redigering af Hosts filen i windows..
Men blokering af dr.dk/doplh er lidt svært..
Det skal blokeres, men der skal stadig kunne nås adgang til dr.dk.

Hvilke måder kan jeg blokere for dette?
I må gerne smide links til software der kan gøre dette, helst freeware.
Avatar billede levithan Nybegynder
20. januar 2006 - 13:55 #1
Brug programmet iNet Protector v.2.3. Alt er blokkeret fra start og så indtaster man bare de hjemmesider man ønsker pcen skal ha adgang til.

kan hentes her http://www.1000files.com/Download_13880.html
Avatar billede screem_brille Novice
20. januar 2006 - 13:56 #2
det nemmeste er med en SW firewall f.eks kerio winroute firewall, utrolig god og meget nem at administrere. kan prøves gratis i 30 dage (bemærk den kræver en computer der sidder mellem internet og resten af netvæket for bedst resultat)
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 14:03 #3
brug for mere hjælp ?