Avatar billede -go4it Nybegynder
20. januar 2006 - 13:26 Der er 6 kommentarer

Er du indenfor den grafiske branche?

Kunne du tænke dig at opstarte et firma hvor vi kan levere de fleste former for programmering og grafisk design til under 50% af markedsprisen?

Du kan til at starte med arbejde hjemmefra.
Du skal ikke lægge nogen penge i firmaet, andet en masse tid.

Løn: tjener firmaet penge - tjener vi penge!
Avatar billede -go4it Nybegynder
20. januar 2006 - 13:34 #1
Lige en indskydelse: Selvom vi kan levere produktet til 50% under markedsprisen, får vi stadigvæk en normal løn svarende til normal arbejdstid! Der jo ingen som vil arbejde gratis!
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. januar 2006 - 14:54 #2
Skal man starte firma op med jer, eller skal man starte eget firma op?

Hvem er i? alder, udd. hvor i landet bor i og så mange andre ting.

Prøv beskriv jer selv lidt bedre, ellers er der ikke mange der skriver til jer.
Avatar billede -go4it Nybegynder
20. januar 2006 - 22:34 #3
Nej du skal ikke starte dit eget firma op. Vi starter et op sammen.

Jeg fik sidste år en kanon kontakt til et firma udenfor norden, som bare kan levere varen indenfor web-design, web-udvikling, database udvikling, Content management systemer, Dynamisk web-løsninger, Flash animation, Illustrations tegninger, grafisk-design og jeg kunne blive ved...
Og det er simpelthen så billigt at jeg selv troede det var løgn!

Så det jeg vil nu er at starte et firma op som finder kunderne i norden og tilbyde dem totalløsninger indenfor udvikling og design men til 50% under markedsprisen. Det er der sikkert mange nystartet virksomheder som ville have gavn af.

Eks: Vi har et job som koster 100% i norden. Firmaet udenfor norden skal have 20% for at udføre arbejdet. Vi tager et cut på 30% og vores kunde her i norden for udarbejdet deres job til 50% under markedsprisen. Og for en sikkerhed skyld tjekkede jeg lige med told og skat om der skulle være nogen problemer - og der blev jeg positivt overrasket - der er ingen told på disse "vare" og når man modtager en regning fra dette firma så skal man regne prisen om til DKR. og trække 25% af i moms. det jo = med det bliver billigere! Kunne ikke rigtig tror det var rigtigt så ringede til told & skat en ekstra gang for lige at være på den sikre side ;) og den var god nok!

Alle de opgaver som kommer ind her sendes til firmaet udenfor norden, så man kan sige vi bliver en slags mellem mand - mellem kunden i norden og firmaet udenfor. (Vi siger selvfølgelig ikke til kunden vi får lavet jobbet offshore) Det vi siger til kunder her i norden er: Jeg hedder Lars Larsen/vi skal nok finde et andet navn, og jeg har et godt tilbud til dig!

Grunden til at du skal være fra den grafisk branche eller udvikler er at du skal kunne snakke med kunden om de ting de skal have udført. Jeg kan i princippet godt startet firmaet alene men det er nu sjover hvis man er 2.

Jeg selv er fra København og er udlært grafiker og har været i branchen i en del år efterhånden.
Avatar billede -go4it Nybegynder
20. januar 2006 - 22:40 #4
Lige en indskydelse mere: Jo flere job vi kan få her i norden og sende til firmaet udenfor jo flere rabatter vil vi få fra dem :D
Avatar billede nalu Nybegynder
03. februar 2006 - 19:48 #5
Foregår det som freelance eller er det med fast løn når firmaet bliver veletableret?
Avatar billede themosh Nybegynder
03. marts 2006 - 08:35 #6
Kontakt mig på amen@mosh.dk Jeg er intersseret.