Avatar billede partnertilhosting Nybegynder
18. januar 2006 - 23:49 Der er 3 kommentarer

Partner søges

Vi søger en partner til at indgå i et etableret anpartsselskab. Virksomheden er en hosting-virksomhed beliggende i København med fokus på dedikeret hosting.

Vi søger en person som vil overtage 1/3 af anparterne (et overkommeligt beløb) og gerne med erfaring inden for nogle af følgende områder:
- Server administration
- Netværks administration
- Hosting
- Kundeservice
- Salg

Vi forventer at kunne aflønne som en deltidsstilling og på sigt på fuldtid. Hvis du evt. har eget firma/freelance arbejde inden for fx hosting, webdesign, programmering eller lignende er det kun et plus.

Du får stor indflydelse på udviklingen i virksomheden, og fleksibilitet til at realisere dine ideer. Vi har nogle ideer til hvordan vi ser virksomheden i fremtiden, men de er på ingen måde endegyldige og vil kun indgå som ideer i en fælles beslutning. Vi vil gerne understrege at det ikke er en invester vi søger men en partner som kan være med til at udvikle virksomheden.

Dette er bare en kort introduktion, så hvis du vil vide mere er du velkommen til at kontakte os på partnertilhosting@hotmail.com.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
13. marts 2006 - 16:41 #1
er det en job eller en investering?
Avatar billede partnertilhosting Nybegynder
15. marts 2006 - 13:50 #2
begge... ikke kun investering
Avatar billede fun22 Nybegynder
23. maj 2006 - 21:42 #3
mangler i stadig folk?

Jeg programmere i ASP og har også lidt forstand på hardware.. Jeg kan desvære ikke hjælpe med investering da jeg ikke har de store midler at gøre med..

Mvh
Jesper