Avatar billede Mik2000 Professor
18. januar 2006 - 17:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver problem ved Bindings/Recordset

Jeg har geninstalleret min computer.

Jeg har tidligere haft en masse sider liggende i dreamweaver 7 og har nu opgraderet til 8.

Begge gange har PHPakt været installeret.

Nu har jeg så lagt siderne ind igen men når jeg går ind under application, Bindings og forsøger at se recordset eller lave nye får jeg følgende fejl:
The recordset script does not define the applyServerBehavior function

Nogle der ved hvad det skyldes
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
21. januar 2006 - 01:12 #1
Læs denne -  det er formentlig en extension du har installeret, en extension der piller ved de BESTÅENDE konfigurationsfiler Dreamweaver leveres med (istedet for at lave deres egne konfigurationsfiler): http://www.tom-muck.com/blog/index.cfm?newsid=53

Læs noget om konfigurationsfiler her: http://www.communitymx.com/blog/index.cfm?newsid=27

Jeg tror at det er løsningen
Avatar billede Mik2000 Professor
25. januar 2006 - 01:56 #2
Ser desværre ikke ud til at være det :(

Andre ideer ???

Mvh
kim
Avatar billede Mik2000 Professor
19. maj 2006 - 03:18 #3
Lukker